Måndag

Okej så mina favvo artister är ONE DIRECTION, som jag har träffat och spenderat de bästa 25 minuterna i mitt liv med!
CHER LLOYD för hon är bara så otroligt cool och man får en kick av hennes attityd fyllda musik!
BECKY G som inte är så känd än men hon har gjort massor av bra låtar, som är absolut sjukt bra!
JUSTIN BIEBER som jag har gillat super länge kommer fortfarande ihåg nät jag för första gången lyssnade och tittade på one time! Så bra, han har utvecklat sig mycket innom musiken and I love it!!
TAYLOR SWIFT hon är ju bara gudomligt bra!
DEMI LOVATO hon är så stark och har en då otrolig röst och inspererande melodier och texter!
RIZZLE KICKS grymma låtar med ett roligt och grymt bra sound
ED SHEERAN han är ju så bra och när man är lite ledsen eller någonting så är hans musik så "förstående"

Jag har många favvosar men min absoluta favoriter är One Direction




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback